СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ
створена для успішної співпраці адміністрації, педагогів, учнів та їх батьків між собою та активної співпраці з зовнішніми соціальними структурами для надання всебічної кваліфікованої допомоги учасникам навчально – виховного процесу
Мета соціально-психологічної служби:
-
вивчення особливостей життєдіяльності та індивідуального розвитку особистості або групи;
-
поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
-
поліпшення психологічного клімату в учнівському колективах;
-
профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя серед учнів, медпрацівників та батьків.
Завдання соціально-психологічної служби:
-
сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в учнівському, педагогічному та батьківському колективах;
-
сприяти підвищенню психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу;
-
розвиток творчих здібностей учнів;
-
допомога в професійному та життєвому самовизначенні старшокласників.
Соціальні педагоги:
Забезпечують соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяють взаємодії навчальних закладів, сім’ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, ювЕнальної поліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій – з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Відповідає за:
-
психологічну просвіту педагогічного колективу, учнів, батьків;
-
консультативно-методичну допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку;
-
психологічну профілактику – своєчасне попередження відхилень в становленні особистості, труднощів у між особистісних стосунках, розв’язання конфліктів;
-
психологічне обстеження дітей та підлітків, умов навчання та розвитку, виявлення „дітей групи ризику”;
-
здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень в психічному та особистісному розвитку школярів;
-
надання психолого-педагогічної допомоги школярам, які перебувають у кризовій ситуації.